Des de l’any 2013, el Servei de Desenvolupament Local i Comerç de l’Ajuntament de Santa Perpètua és un PUNT D’INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ del Servei d’Acreditació de competències professionals reconegut per l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals (FPCAT).
El Servei d’Acreditació de Competències Professionals permet a les persones participants reconèixer unitats de competència professional adquirides a través de la seva experiència laboral o a través de formació no formal. Les persones treballadores que hi participen, poden aconseguir així una certificació en relació a una qualificació professional que pot servir per arribar a obtenir un certificat de professionalitat, un títol de formació professional o totes dues coses. El procediment d’Acreditació consta de 3 fases, les d’Assessorament, Demostració i Certificació.
Els Punts d’Informació i orientació Acredita’t donem resposta a una etapa anterior al procés, no obligatòria però sí molt recomanable. S'informa i s'orienta els participants sobre:
Beneficiaris: persones interessades en acreditar la seva experiència professional
Estat: servei estable