Organització i règim intern
Servei Administratiu de caràcter intern que té com a objectiu estratègic “Organitzar la estructura administrativa i procedimental; Potenciar la coordinació interdepartamental; Mantenir i preservar la qualitat dels serveis; i Prioritzar i ordenar els recursos humans i econòmics, posant en valor la eficiència i la racionalització de la despesa .”.
Unitats que integren el servei:
Unitat d’Organització
Funcions principals:
- Impulsar, coordinar, gestionar i negociar tant els projectes de ‘àrea com els transversals des de la perspectiva d’orientació estratègica
- Vetllar per la coherència i la gestió global
- Impulsar, coordinar i col·laborar en la implementació de projectes de modernització i millora organitzacional
- Desenvolupar projectes vinculats a l’organització interna de la corporació i a la qualitat dels serveis
- Impulsar i promoure l’ús de les noves tecnologies de la informació de de la comunicació, tant en els circuits organitzatius interns com en les noves formes d’atenció ciutadana
- Efectuar diagnòstica i projectes d’intervenció administrativa
- Definir, impulsar i fer el seguiment a les accions relatives a l’organització (inclosa la redistribució, l’assignació, l’adequació, la promoció d’efectius)
- Impulsar iniciatives i actuacions destinades a millorar la qualitat, la capacitació i la professionaltizació de l’organització
- Vetllar pel clima organtizatiu. Promoure accions dirigides en especial a la gestió de canvi, el sentiment de pertinença i la millora en l’atenció ciutadana
Unitat de Compres
Funcions principals:
- Consolidar la Unitat de compres com a ens gestor i centralitzador dels serveis i subministrament de l’organització municipal
- Formalitzar els procediments administratius de la unitat
- Adequar els subministraments a la normativa vigent
- Realitzar el control exhaustiu i racionaltizació de la despesa ordinària dels Serveis Generals
- Unificar i homogenitzar els procediments de compres
- Vetllar per la intercomunciació amb els tercers i proveïdors
Unitat d’Informàtica
Funcions principals:
- Realitzar progressivament l’adeuació dels serveis i procediments administratius, així com dels ajustos organitzatius necessaris per a l’adequació de l’administració de l’Ajuntament de Santa Perpètua a un model d’Administració Electrònica
Oficina d’Atenció al Ciutadà