OAC 360º T'ajudem a tramitar en línia (servei actiu de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores):
Podeu fer servir aquest servei per presentar tràmits mitjançant la Seu Electrònica (24 hores els 7 dies de la setmana), accedir a la vostra carpeta ciutadana i a les vostres notificacions electròniques.
Per poder-vos identificar i accedir al servei, prèviament heu de disposar d'un certificat digital (IdCat Mòbil o IdCat).
L'OAC neix al 2003 com una unitat administrativa que assumeix les funcions d'informació administrativa i atenció ciutadana. En la seva seu s'ubica el Registre General, i s'encarrega de coordinar la resta de registres descentralitzats que depenen d'aquest.
L'OAC té com a missió facilitar als veïns, empreses i visitants, la seva relació amb l'Ajuntament, atenent i orientant tant les seves demandes d'informació com de gestió a través del canal de la seva preferència: presencial, telemàtic i telefònic.
A més de les funcions d'informació i atenció ciutadana, l'OAC està considerada com una oficina d'assistència en matèria de registres segons la llei 39/2015 de procediment administratiu, i per al qual realitza les funcions següents: