Serveis de Desenvolupament Local adaptats a la pandèmia

Dimecres, 17 de juny de 2020

La Regidoria de Desenvolupament Local ofereix un nou servei d’assessorament personalitzat per videoconferència davant la situació actual que es viu a causa de la pandèmia de la Covid-19. “Amb aquesta nova implantació podem continuar mantenint un tracte proper al ciutadà, de forma totalment senzilla i confidencial”, expliquen. Així, s’ofereix atenció a aquelles persones que es plantegen posar en marxa una idea de negoci, demanar ajuts o subvencions, renovar el que ja es té en marxa o col·laborar amb altres, amb el suport de Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu. Desenvolupament Local disposa dels serveis Catalunya Emprèn, Reempresa i les tramitacions al Punt d’Atenció a l’Emprenedoria (PAE), on s’ofereix informació, assessorament i acompanyament per a l’estudi de la idea inicial o la compravenda d’algun negoci en marxa, la cerca de clients, l’estudi de costos, la cerca de finançament o subvencions, la sol·licitud de la capitalització de l’atur, la realització del pla d’empresa o canvas, i tramitar l’alta a la Seguretat Social i Hisenda com a autònom o societat, entre d’altres. A més, s’ofereix assessorament sobre com posar en marxa una cooperativa i les seves avantatges dins del nou entorn social i econòmic; acompanyament a la consolidació del negoci i la derivació a serveis especialitzats i, en el cas de les persones que es jubilen o no es poden fer càrrec del negoci, se les ajuda a trobar un reemprenedor i tramitar la baixa de l’activitat. També s’ha reiniciat l’activitat formativa amb l’aula virtual. Per a més informació, es pot contactar amb la Unitat d’Empreses i Emprenedoria a l’adreça electrònica empresa@staperpetua.cat. 

Darrera actualització: 17.02.2021 | 19:20