El Vallès Occidental ha iniciat una campanya de promoció del turisme de proximitat per a aquest estiu per posar en valor els espais i activitats a prop de casa. Santa Perpètua és una de les opcions que es publiciten a través de la pàgina web del Consell Comarcal del Vallès Occidental.
En la situació actual, en que la ciutadania s’ha hagut de replantejar les vacances i en que moltes famílies marxaran pocs dies fora o es quedaran a casa, des del Consell Comarcal es considera que estem davant una oportunitat pel Vallès, per donar-los a conèixer entre el veïnat i també entre les comarques de l’entorn. També és una oportunitat per dinamitzar econòmicament el territori, el comerç i la restauració. Durant les setmanes de desconfinament, la ciutadania ha pogut descobrir llocs que tenia al costat i potser no havia vist mai. Es vol incidir en aquesta descoberta de racons de la nostra comarca a través d’imatges impactants, que s’associen més a altres destins de Catalunya o fins i tot d’altres països.
En base a l’Acord del Consell d’Alcaldies i el Pla per la Reconstrucció davant la pandèmia de la Covid-19 al Vallès Occidental, la campanya pretén promocionar el turisme vallesà durant aquest estiu post Covid-19. L’objectiu és promocionar la comarca i el seus atractius: naturals, culturals i gastronòmics, amb un especial èmfasis en el sector serveis (comerç i restauració) com a àmbits més afectats per l’impacte econòmic de la pandèmia. La campanya s’allargarà fins a mitjans de setembre.
El petit vídeo promocional de Santa Perpètua inclou una ruta circular pel nucli de Santiga i a Santa Perpètua recomana visitar l'Església, el Vapor Aranyó, el Casal d'Avis, la Granja Soldevila i el parc Central.
.