Renovacions al registre de sol·licitants d’habitatge HPO

Dijous, 1 d’abril de 2021

La renovació de la inscripció al Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial (HPO) torna a estar operativa a través de la seu virtual https://www.registresolicitants.cat/registre/solicitud/renovacion.jsp.

Cada mes, el registre enviarà un SMS a les persones a les quals els caduca la inscripció per tal que puguin gestionar la renovació. Tota la informació referent a les condicions per a la renovació, així com la identificació es troba a la web del Registre de Sol·licitants d’HPO. Quan aquest tràmit es fa de manera virtual, el sol·licitant rep immediatament al correu electrònic la resolució de renovació una vegada finalitzat el tràmit. Tot i això, si no és possible la tramitació en l’entorn web, excepcionalment, s’admetrà la renovació presentada mitjançant instància. Aquest tràmit es podrà fer a través de l’Ajuntament de Santa Perpètua amb una instància al registre general que es presenta a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), a la plaça de la Vila.

En cas de fer aquest tràmit presencial, s’haurà de presentar abans que finalitzi el termini establert per a la renovació que són 30 dies des de la data de caducitat de la inscripció. Si es presentés amb posterioritat, es tractarà d’una nova sol·licitud d’inscripció, no d’una renovació i es perdria l’antiguitat d’inscripció.


Darrera actualització: 9.02.2022 | 17:47