Marçal Solà, nou president de l’Àrea d’Organització i Serveis Generals

Divendres, 13 de desembre de 2024

El regidor Marçal Solà assumirà la presidència de l’Àrea d’Organització i Serveis Generals de l’Ajuntament de Santa Perpètua i les delegacions de les regidories de Serveis Econòmics; Acció Jurídica, Contractació i Compres; i Patrimoni Municipal.

L’alcaldessa, Isabel Garcia, ha dut a terme una reestructuració del cartipàs i les competències delegades als regidors i regidores de la Corporació, després de la renúncia al mes de novembre de l’edil Adelino Macías i del seu cessament per part del grup municipal de Santa Perpètua En Comú. Macías no ha presentat la renúncia a l’acta de regidor i ha passat a ser regidor no adscrit.

Davant les noves responsabilitats, Marçal Solà deixa, després de deu anys, la Regidoria de Cultura, càrrec que assumirà Tamar Zamora, juntament amb la segona tinença d’Alcaldia. Zamora també és regidora de Presidència, Relacions Institucionals i Protocol, Comunicació i Joventut. Marçal Solà mantindrà la Regidoria de Govern Obert i Transparència i Atenció Ciutadana.

Pel que fa a la Regidoria d’Organització i Recursos Humans, passarà a ser responsabilitat de Sergi Hernández, que deixarà en paral·lel la Regidoria de Canvi Climàtic i Transició Energètica. Aquesta competència recaurà en Jésica Jiménez, actual regidora de Medi Ambient i Promoció Local i Turisme. Sergi Hernández també assumeix la coordinació del Pla d’Inversions municipal i continua amb les seves atribucions de primer tinent d’alcaldia, president de l’Àrea de Territori, Acció Climàtica i Desenvolupament Local, i de regidor d’Habitatge i Cooperació i Drets Humans.

Per últim, al nou cartipàs Albert Bonàs assumirà la Regidoria de Serveis urbans, manteniment i espai públic, que se suma a les responsabilitats de Mobilitat, Transport, Via Pública i Accessibilitat.

La resta de regidors i regidores de l’equip de govern municipal conserven les mateixes atribucions que tenien des de l’inici del mandat.

L’alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, ha manifestat que aquesta reestructuració de les competències de l’equip de govern “s’ha dut a terme amb criteris d’eficiència i sempre pensant en oferir el millor servei a la ciutadania”. “Malauradament un any i mig després de l’inici d’aquest mandat ens hem vist en la necessitat de fer aquesta reestructuració, però puc garantir que el govern de Santa Perpètua és fort i manté intacta la seva voluntat de treballar pel benestar dels veïns i veïnes i pel progrés de la nostra ciutat”, ha indicat la primera edil. Isabel Garcia també ha agraït la implicació del cos tècnic i la plantilla municipal i ha assegurat que “continuarem duent a terme de manera diligent el projecte per al qual la ciutadania perpetuenca va dipositar la seva confiança”.

Darrera actualització: 16.12.2024 | 14:46