L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Santa Perpètua ha recuperat aquesta setmana els seus espais habituals abans de l'emergència sanitària de la Covid-19 situats a La Granja Soldevila. Les persones que necessitin fer una consulta a la Regidoria de Consum es poden adreçar trucant al telèfon 93 560 01 03 i demanar cita prèvia presencial o també enviar un correu a consum@staperpetua.cat.
Ana López ha recordat que durant els darrers mesos s'han fet atencions presencials al Centre Cívic Can Folguera, però que des d'aquesta setmana ja es fan als despatxos habituals de La Granja Soldevila.
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor atén també a través de l'aplicació Skype per evitar desplaçaments innecessaris i arribar al màxim de ciutadania.
D'altra banda, l'OMIC alerta d'una estafa que s'està donant en les darreres setmanes a través de la plataforma Bizum. Els estafadors es fan passar per la Seguretat Social assegurant que els han de fer un ingrés per Bizum. Un cop amb les dades al seu poder, el que succeeix és que els estafadors retiren diners del compte de la víctima. L'OMIC demana a la ciutadania que utilitzi el sentit comú i remarca que cap estament de l'administració pública fa servir aquest tipus de plataforma de cobrament o d'intercanvi de diners.