L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) es desplaçarà el proper dijous 9 de febrer al Centre CÃvic El Vapor amb l'objectiu d'apropar-se a la ciutadania del municipi. La visita s'emmarca en el servei itinerant que ofereix l'OMIC des del mes de març de 2016 i que té lloc el el segon dijous de mes al Centre CÃvic El Vapor i el tercer al Centre CÃvic de Can Folguera. Les persones interessades han de concertar visita prèviament trucant al telèfon 93 560 01 03. Les properes sortides de l'OMIC itinerant seran el 9 de febrer i el 9 de març al Centre CÃvic El Vapor i els dies 16 de febrer i 16 de març al Centre CÃvic Can Folguera.
La tècnica de l'OMIC ha explicat que actualment els dubtes i reclamacions de les persones consumidores se centren en els temes tecnològics i de subministraments. També ha informat que s'ofereix assessorament per reclamar les clà usules sòl i les despeses de formalització d’hipoteques. El servei, que està ubicat a la Granja Soldevila, també ofereix assessorament per saber si el client en té aquesta clà usula o no i els passos que cal seguir per reclamar.