L'Ajuntament de Santa Perpètua ha posat en marxa un nou servei de cita prèvia per internet per realitzar tràmits presencials a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). Aquest nou sistema, que ja està disponible a través del web municipal staperpetua.cat permet a la ciutadania tenir autonomia per triar dia i hora entre les dates disponibles per a la gestió de qualsevol dels tràmits que es porten a terme des de l'OAC de manera presencial. L'objectiu és millorar l'atenció, l'eficiència, la rapidesa i la comoditat de les persones usuàries, que només accedint al web podran seleccionar el dia i l'hora disponible que més s'ajusti a les seves necessitats i concertar la visita. El nou sistema també permet consultar i anul·lar la cita demanada. En cas de necessitar realitzar més d'una gestió s'ha de demanar cita prèvia per a cada tràmit. Fins ara, per demanar cita prèvia a l'OAC es podia realitzar a través del telèfon 93 574 32 34 (Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14h). Aquesta modalitat també es manté activa L'OAC recorda que si es disposa d'un certificat digital es poden efectuar molts tràmits de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica.
Aquest nou sistema és un pas més en el desplegament de l'administració electrònica que realitza l'Ajuntament que també ha posat en marxa un nou portal de Seu Electrònica. El nou apartat disposa d'un catàleg de 138 tràmits on la ciutadania pot realitzar consultes, registres i tràmits de manera telemàtica. Es pot accedir a través del web www.seu.staperpetua.cat.