L’OAC endega una enquesta per millorar el servei

Divendres, 25 de gener de 2019

Amb l’objectiu de poder millorar el servei, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament ha posat en marxa una enquesta on demana al veïnatge de Santa Perpètua idees i valoracions del servei. L’OAC considera que “amb la participació de tots i totes podrem adaptar millor el nostre servei a les vostres necessitats”. L’enquesta es podrà realitzar fins l’1 de març online a través del web municipal staperpetua.cat o també en paper en originals que es poden recollir i deixar a la mateixa oficina de l’OAC.

L’enquesta servirà per consultar la percepció que té la ciutadania sobre el servei i poder escoltar les seves propostes de millora. L’Oficina va encarregar a la Diputació de Barcelona un pla de millora d’atenció ciutadana per al 2019.

L’OAC ja recull la satisfacció ciutadana quant surt del servei a través del sistema 'happy or not', una pantalla tàctil que es troba a l’entrada. El 91% de les persones ateses durant el 2018 es van mostrar satisfetes.

Podeu emplenar l'enquesta en el aquest enllaç

Darrera actualització: 17.02.2021 | 18:54