Amb l’objectiu de poder millorar el servei, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament ha posat en marxa una enquesta on demana al veïnatge de Santa Perpètua idees i valoracions del servei. L’OAC considera que “amb la participació de tots i totes podrem adaptar millor el nostre servei a les vostres necessitats”. L’enquesta es podrà realitzar fins l’1 de març online a través del web municipal staperpetua.cat o també en paper en originals que es poden recollir i deixar a la mateixa oficina de l’OAC.
L’enquesta servirà per consultar la percepció que té la ciutadania sobre el servei i poder escoltar les seves propostes de millora. L’Oficina va encarregar a la Diputació de Barcelona un pla de millora d’atenció ciutadana per al 2019.
L’OAC ja recull la satisfacció ciutadana quant surt del servei a través del sistema 'happy or not', una pantalla tàctil que es troba a l’entrada. El 91% de les persones ateses durant el 2018 es van mostrar satisfetes.
Podeu emplenar l'enquesta en el aquest enllaç