L'Ajuntament de Santa Perpètua s'ha adherit a la campanya de comerç 'És el meu mercat setmanal' que organitza la Diputació de Barcelona. L'objectiu d'aquesta iniciativa és reforçar la compra als 265 mercats setmanals que hi ha als 193 municipis de la província de Barcelona, ja que a causa de la pandèmia de la Covid-19 i totes les restriccions d'aforament aquests equipaments han vist baixar molt les seves vendes. A Santa Perpètua hi ha dos mercats setmanals, un els dijous a l'aparcament de l'avinguda de l'Onze de setembre amb els carrers de Puig i Cadafalch i de García Nieto, i l'altre els dissabtes a la plaça del Mercat Municipal.
Segons explica la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, aquesta campanya forma part de la programació per impulsar la modernització i dinamització dels mercats de venda no sedentària com un servei públic comercial de proximitat i per això vol fomentar apostar pels mercats setmanals, que són els mercats que la ciutadania té al costat de cada setmana. A través d'aquesta campanya, la Diputació vol promoure que els mercats van i venen cada setmana, fomenten la sostenibilitat i garanteixen a la població consumidora una oferta comercial variada i de qualitat.