L'Ajuntament rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica

Dilluns, 13 de febrer de 2017

L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha rebut un reconeixement per l’ús de les eines d’administració electrònica durant el II Congrés de Govern Digital que es va celebrar el 25 i 26 de gener al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). Aquesta distinció s’atorga en base als indicadors objectius que recull el Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) analitzant els webs dels ens locals i l’ús dels serveis del mateix consorci.

Els resultats obtinguts es publiquen en un informe sobre l’administració electrònica que, entre d’altres, recull aspectes com ara si el web municipal ofereix tramitació electrònica, si té seu electrònica i tauler electrònic d’edictes, si els proveïdors hi poden dipositar factures electròniques o rebre notificacions electròniques, o bé si l’ajuntament intercanvia dades telemàticament amb altres administracions. Santa Perpètua va rebre la distinció en la categoria de municipis de 20.001 a 50.000 habitants conjuntament amb altres deu localitats catalanes.

L’alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, ha mostrat la seva satisfacció per aquesta distinció que ha situat el nostre municipi en quarta posició i ha felicitat a totes les persones que des de de l’Ajuntament treballen per facilitar l’administració electrònica perque “hem obtingut aquest reconeixement gràcies a la feina ben feta”. Isabel Garcia ha agraït l’esforç que realitza l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) a l’hora de “posar al nostre abast totes les eines electròniques, que ens faciliten molt la feina”. L’alcaldessa també ha destacat que aquesta distinció “ens engresca a continuar en aquesta línia i ens indica que anem per bon camí i que hem de continuar reforçant, avançant i anar perfeccionant aquestes eines que són facilitadores”.

Darrera actualització: 17.02.2021 | 18:47