L'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda s'ha reunit amb les treballadores del servei d'atenció domiciliària (SAD) i els ha demanat dades per poder elaborar un informe de queixa de l'empresa concessionària del servei People Plus Innovation. Aquest servei està gestionat pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.
Les treballadores del SAD van fer pública una denúncia en la qual asseguraven haver-se sentit "abandonades" durant aquesta pandèmia i que que quan va començar l'estat d'alarma, no tenien els Equips de protecció individual (EPI) necessaris per a la seva protecció ni la dels usuaris del servei. Ara continuen reclamant uns EPI bàsics per poder atendre els usuaris amb les mínimes garanties de protecció per a elles i per als beneficiaris amb mascaretes, guants i bates diferents per a cada servei ja que fan més d'un al llarg del dia.
L'alcaldessa, Isabel Garcia, ha afirmat que el Consistori està "molt enfadat amb les condicions en les quals s'ha estat donant el servei de SAD" i ha anunciat que es farà un informe de queixa contra l'empresa per es farà arribar al Consell Comarcal. Després de la denúncia, l'Ajuntament de Santa Perpètua es va posar en contacte amb aquestes treballadores que donen servei a ciutadania perpetuenca i moltes són veïnes de la localitat per interessar-se per la situació. L'alcaldessa ha remarcat que l'empresa concessionària del servei de SAD està obligada a garantir la seguretat de les treballadores com dels usuaris. Els ajuntaments que reben el servei de SAD comarcal han exposat el problema també al president del Consell Comarcal. L'alcaldessa, Isabel Garcia, ha subratllat que "estem a sobre i si l'empresa no fa el què ha de fer s'haurà d'enfrontar a les responsabilitats que li pertoquin".