L’Ajuntament reclama a les entitats bancàries una millor atenció

Dimarts, 29 de març de 2022

L’alcaldessa de Santa Perpètua s’ha reunit amb diverses entitats bancàries de la localitat per fer-los arribar les queixes ciutadanes sobre el servei deficient que estan oferint sobretot davant la reducció d’hores d’atenció presencial i amb especial incidència amb la gent gran.

De moment, ha fet trobades amb els responsables locals del Banc de Sabadell, del BBVA i del Banc Santander.

Isabel Garcia ha destacat que “no és de rebut que l’horari d’atenció al públic finalitzi a les 11 del matí” i més tenint en compte que les entitats bancàries han anat tancant oficines i ara només n’hi ha una, a la Rambla. Això genera desigualtats pels desplaçaments que ha de fer la ciutadania que viu a barris com La Florida o Mas Costa. Una altra de les demandes de l’Ajuntament és que el personal acompanyi aquelles persones que no tenen els coneixements ni les eines per fer les gestions a través del caixer o online. L’alcaldessa ha insistit que la ciutadania necessita “més personal, més flexibilitat horària no només d’atenció presencial sinó d’obertura com a mínim una tarda i més acompanyament per fer les gestions”.

La primera edil ha expressat que les persones de referència de les entitats bancàries són les de les direccions locals que també pateixen aquests canvis empresarials. Però ha insistit que les entitats estan donant un servei deficitari i, en canvi, a nivell global estan obtenint milions d’euros de beneficis. L’Ajuntament de Santa Perpètua té previst reunir-se properament amb altres entitats bancàries amb oficines a la nostra localitat.

Darrera actualització: 29.03.2022 | 14:32