L'Ajuntament reactiva el servei del Telefonet de recollida d'andròmines i de poda

Dilluns, 27 d’abril de 2020

L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda reactiva a partir d’aquest dilluns 27 d'abril el servei del Telefonet de recollida d’andròmines i de poda. El gerent de l’empresa municipal Mogoda Serveis, Jaume Garcia, ha explicat que la ciutadania pot trucar de dilluns a divendres al telèfon 93 544 91 91 entre les nou del matí i les dues de la tarda i indicar de quina andròmina es vol desfer per pactar el dia de recollida. Pel que fa a l’esporga, el servei funcionarà els dijous, però caldrà avisar prèviament al Telefonet perquè els operaris de Mogoda Serveis passin per l’adreça indicada a retirar-la.

L’Ajuntament ha decidit recuperar aquest servei que es va suspendre amb motiu de l’Estat d’Alarma davant la demanda de la ciutadania que per motius d’espai necessita desfer-se dels mobles voluminosos a casa i del fet que aquest servei no suposa cap contacte entre persones i el desplaçament de la ciutadania és mínim. Des de Mogoda Serveis, també s’ha explicat que durant el temps que el Telefonet no ha funcionat, els operaris s’han trobat igualment amb voluminosos al costat dels contenidors, fet que suposava un problema, de manera que malgrat la situació actual s’ha decidit oferir novament la possibilitat de pactar les recollides.

El Telefonet és un servei gratuït que ofereix l’empresa municipal Mogoda Serveis de recollida d’andròmines (mobles, electrodomèstics, trastos vells, etc.) i de restes d’esporga. Les persones interessades han de trucar al telèfon 93 544 91 91 per pactar el dia i el lloc de recollida d’aquests residus que acostuma a ser a les portes dels domicilis.

Darrera actualització: 17.02.2021 | 19:20