L'Ajuntament i la companyia CASSA donen a conèixer el compliment dels ODS en clau local

Dimarts, 29 de juny de 2021

L'Ajuntament i CASSA, la concessionària del servei d'aigües al nostre municipi, han iniciat una campanya conjunta de difusió per donar a conèixer com contribueix el servei d'aigües a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en clau local. La campanya, que es desenvoluparà a l'entorn digital (xarxes socials, webs de la companyia i de l'Ajuntament) explica durant els propers dies serveis de valor afegit i accions que ja s'estan portant a terme per millorar la qualitat de vida de la ciutadania i potenciar el desenvolupament sostenible.

La factura digital, el consum exclusiu d'energia 100% d'origen verd, l'electrificació de la seva flota de vehicles, l'aposta per la sensibilització a través de l'EDUCASSA o el Fons Social per garantir l'aigua a totes les persones en situació de vulnerabilitat són alguns dels aspectes que es tracten en aquesta campanya.

La ciutadania de Santa Perpètua ja va rebre amb la factura del mes d'abril una carta de l'alcaldessa, Isabel Garcia, informant del compromís de la companyia pels ODS. "En la lluita contra el canvi climàtic, cada gest compta", manifestava la primera edil perpetuenca que també convidava a la ciutadania a contribuir a "reduir l'ús de paper i a sol·licitar canviar a la versió digital de la factura de consum d'aigua, reduint així la petjada ecològica del nostre municipi".

La companyia d'aigües ha integrat el Desenvolupament Sostenible en la seva estratègia i acció diària i s'ha compromès a contribuir al compliment dels ODS. Per fer efectiva la contribució, ha dissenyat un pla estratègic a mig termini que inclou, alhora, uns objectius anuals específics, segons ha destacat. Per altra banda, CASSA orienta la seva activitat en tres grans eixos: planeta i aigua; persones i comunitat local.

Darrera actualització: 9.02.2022 | 17:48