L'Agència Catalana de Consum obre un canal per atendre consultes en directe sobre afectacions per coronavirus

Dilluns, 4 de maig de 2020

L’Agència Catalana del Consum (ACC) ha informat que ha posat en marxa un consultori de consum en línia i interactiu des del seu canal de YouTube, per poder atendre les consultes relacionades amb les afectacions derivades per les mesures per fer front al coronavirus. Cada dia, de dilluns a divendres i de 12 a 13h, la ciutadania pot formular consultes sobre consum, en directe, des del canal youtube.com/consumcat

L’agència explica que durant aquesta hora es poden formular consultes en directe, relacionades amb afectacions en l’àmbit del consum, com ara la cancel·lació de viatges o d’espectacles, dubtes relacionats amb les quotes de serveis que s’han deixat de prestar (gimnasos, acadèmies, etc.) o la detecció de males pràctiques en la venda de determinats articles, entre d’altres qüestions.

Aquesta iniciativa s’emmarca en la campanya informativa Cuidem el consum, que ha endegat l’Agència per donar resposta a la ciutadania davant les diferents casuístiques que poden afectar els seus drets com a consumidors i consumidores, i alhora fomentar un consum responsable i solidari.

 

Darrera actualització: 17.02.2021 | 19:20