Ha participat alumnat de tercer i quart d'ESO de l'Escola Tabor i de l'INS Estela Ibèrica
Alumnat de tercer d’ESO de l’Escola Tabor i de quart d’ESO de l’Institut Estela Ibèrica van participar entre el 9 i el 16 de març a una activitat a Montesa Honda amb l’objectiu de trencar estereotips al voltant de la tecnologia i la dona. Les enginyeres de Montesa van ser les encarregades de dirigir la visita a la fàbrica i dinamitzar una activitat, on l’alumnat va poder preguntar i desmuntar algunes idees associades al món tecnològic i a la dona a l'industria. Dones molt intel·ligents o dones poc sociables van ser alguns dels estereotips que va compartir l’alumnat. Les enginyeres van animar les noies a formar part del món tecnològic i a ocupar espais a formacions històricament masculines com ara cicles formatius de soldadura, pintura o mecànica. "Cal que construïm equips diversos, format per homes i dones i, per això, hem de trencar estereotips", van explicar. L'activitat ha estat organitzada en col·laboració amb l'Ajuntament de Santa Perpètua