El Síndic de Greuges ha rebut un total de vuit visites en el seu desplaçament telemàtic a Santa Perpètua que es va realitzar l'11 de maig. Les persones, que van ser ateses per l'equip del Síndic mitjançant trucada telefònica o videotrucada, van presentar tres queixes i van formular cinc consultes. Les problemàtiques plantejades han estat, entre d'altres, temes relacionats amb consum (electricitat i telefonia), serveis socials i salut. Una de les tres queixes presentades anava adreçada a l'Ajuntament de Santa Perpètua, segons va informar l'Oficina del Síndic.
Aquesta presència del Síndic de Greuges de Catalunya s'emmarca en el conveni signat amb l'Ajuntament de Santa Perpètua amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. En el marc d'aquest acord, l'Oficina es desplaça habitualment dos cops a l'any, però a causa de la pandèmia de manera transitòria i fins a poder tornar a fer-les de manera presencial, l'atenció es fa de manera telemàtica.