L'equip del Síndic de Greuges visitarà Santa Perpètua l'11 de maig per atendre virtualment de primera mà la ciutadania que vulgui fer consultes o presentar queixes contra les administracions i les empreses que presten serveis d'interès general (llum, aigua, gas, etc.).
L'oficina del Sindic ha informat que de manera transitòria i fins a poder tornar a fer-les de manera presencial, l'atenció serà telemàtica, per telèfon o videotrucada. Per demanar visita, prèviament cal concertar l'entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un missatge a l'adreça electrònica sindic@sindic.cat. El Síndic de Greuges de Catalunya va rebre 25 queixes i 37 consultes de la ciutadania de Santa Perpètua l'any 2020, segons consta a l'Informe anual de la institució que va lliurar al Parlament al febrer. La seva darrera visita al municipi, també telemàtica, es va realitzar el 7 de juliol i va rebre dues queixes i una consulta.
El Síndic de Greuges és una institució que té per missió vetllar pels drets de la ciutadania i els col·lectius en relació amb l'actuació de les administracions públiques o empreses que presten serveis d'interès general com ara electricitat, aigua, gas i telefonia. També pot investigar possibles greuges per discriminació.