La Regidoria de Serveis Socials organitza un any més la campanya de recollida de joguines Cap infant sense joguina. Per segon any consecutiu, les famílies en situació de vulnerabilitat econòmica i social amb fills de 0 a 17 anys que vulguin ser beneficiàries de la campanya ho hauran de demanar formalment omplint una instància específica a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). El període per presentar la sol·licitud ha començat aquest dilluns 13 de novembre i finalitzarà el divendres 24 d’aquest mateix mes. La Regidoria de Serveis Socials a través de Cap infant sense joguina convida a totes aquelles persones i entitats que vulguin col·laborar a entregar les joguines a qualsevol dels centres cívics municipals durant el període del 4 al 21 de desembre. Des del departament, recorden que les joguines han de ser noves i sense embolicar. A més, recomanen que no siguin bèl·liques ni sexistes.
La documentació que es requereix per ser beneficiari de la campanya varia segons les casuístiques, però són fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor legal; volant de convivència; tres últimes nòmines; certificat SEPE o SOC; renda mínima d’inserció; i certificat de l’INSS o ICASS. Tota la documentació s’haurà de presentar en el període determinat, abans del 24 de novembre. Si no s’aporten quedaran fora de la valoració.
La regidora de Benestar Social i Atenció a les Persones, Ana Bajo, ha fet una crida a la solidaritat ciutadana per aconseguir joguines per a les famílies en situació de vulnerabilitat i recorda que el fet de presentar-se a la convocatòria implica que la família celebri el dia de Reis i vol rebre joguines per als seus fills.
L’any passat es van beneficiar d’aquesta iniciativa un total de 125 infants.