Més de 5.600 clients del Grup CASSA s'han passat a la factura digital en el marc de la campanya que la companyia subministradora d'aigua a Santa Perpètua va posar en marxa coincidint amb l’inici de l’estat d’alarma, el passat mes de març, per recollir fons per la lluita contra la Covid-19. La companyia dona un euro a l’assaig clínic #JoEmCorono per cada client que es passi a la factura digital. Amb aquesta campanya, la companyia pretén contribuir en la lluita contra la Covid-19 promovent la col·laboració entre la ciutadania i CASSA, i també conscienciar sobre la importància de reduir la petjada en el medi ambient, promovent hàbits sostenibles com la reducció del consum de tinta i paper, segons ha informat.
D’altra banda, CASSA recorda que a través del portal web del municipi informa en temps real de totes les avaries i la previsió de restabliment del servei, així com les obres programades de millora a la xarxa d’aigües municipal. Els veïns i veïnes de Santa Perpètua poden donar-se d’alta al servei gratuït de notificacions via SMS a la mateixa web.