Benestar Social i Atenció a les Persones posa en marxa una enquesta de satisfacció del servei

Dimarts, 9 de gener de 2018

La regidoria de Benestar Social i Atenció a les Persones posa en marxa una enquesta de satisfacció del servei. Es podrà realitzar presencialment i de forma anònima en format paper durant els mesos de gener i febrer a la seu de Benestar Social. També es pot realitzar a través de l'espai de la regidoria en aquest web municipal.

Des de ja fa uns mesos des de la regidoria s’està treballant per millorar la comunicació tant interna com externa, s’han fet canvis i millores a la web, es treballa per comunicar més i millor totes aquelles informacions i actuacions que es considera poden resultar d’interès per a la ciutadania perpetuenca i, "ara, es vol fer un pas més enllà tot donant l’oportunitat als usuaris i usuàries de valorar el servei", explica la regidora de Benestar Social i Atenció a les persones Ana Bajo.

“Som conscients que les enquestes de satisfacció tenen un risc, i és que la valoració no sigui bona, i més potser en el context i les circumstàncies que treballem nosaltres, on hi ha dificultats i necessitats molt específiques que no sempre podem cobrir i acompanyar com ens agradaria donat que els recursos de que disposem són limitats, però si no ho preguntem no podrem saber quina és la seva percepció ni tampoc treballar per millorar en tot allò que estigui a les nostres mans” afegeix Bajo.

Està previst que l’enquesta en format paper es pugui repetir periòdicament al llarg de l’any. “Creiem que, d’entrada, és un bon inici i un bon termòmetre per poder analitzar com estem, com ens rep la ciutadania i, evidentment, continuar treballant per millorar cada dia”, conclou Bajo.  

Darrera actualització: 17.02.2021 | 18:52