L'OMIC presenta el servei d'atenció a través d'Skype al Congrés de Govern Digital

Dimarts, 24 de setembre de 2019

L’OMIC de Santa Perpètua ha participat aquest mes de setembre al Congrés de Govern Digital 2019 per explicar l’experiència Implementació de nova via d’atenció als usuaris a través de Skype. La ponència va anar a càrrec de la tècnica de consum de l’Ajuntament, Ana López.

L’aplicació, totalment gratuïta, garanteix el mateix nivell d’informació que les atencions presencials ja que permet veure l’altra persona, compartir pantalla i enviar documentació al mateix temps. Amb aquesta nova via, l’OMIC pretén facilitar una nova via d’atenció a l’usuari, evitant-li perdre hores innecessàries en desplaçaments ja que el programa permet connectar-se des de qualsevol ordinador o smartphone. A més, un dels objectiu és també millorar l’atenció a l’usuari, garantint la seva accessibilitat a la informació del Servei, especialment a col·lectius més vulnerables (persones amb diversitat funcional que no es puguin desplaçar o dependents...). D’aquesta manera l’OMIC amplia també la cobertura del Servei, arribant a més gent com ara joves i estudiants.

El Congrés de Govern Digital és el fòrum de debat de referència a Catalunya en l'àmbit de l'administració digital. Aquesta edició va posar posar l'accent en totes aquells projectes i iniciatives que persegueixen una transformació digital de les administracions públiques.

L'esdeveniment, organitzat per la Generalitat de Catalunya, el Consorci AOC i Localret, estava dirigit a alts càrrecs i tècnics de les àrees i de serveis involucrats en la transformació i modernització de les seves institucions, així com experts públics i / o privats en el marc de la transformació digital de les organitzacions, i va congregar a més de 1.400 persones.

Darrera actualització: 17.02.2021 | 19:02