El Punt de Suport Associatiu de la Regidoria de Relacions Ciutadanes organitza una nova sessió formativa per a les entitats. En aquest cas, la sessió s’ha programat l’11 de juny a les 19.30 hores al Centre Cívic El Vapor i tractarà els documents de gestió bàsica i el certificat digital. Relacions Ciutadanes explica que sobre documentació bàsica es tractarà des de la constitució de l'entitat (estatuts, acta fundacional, NIF), fins als documents necessaris (registre de persones sòcies, actes de les reunions), la renovació (canvi de junta, total o parcial i com diferenciar-la) i el registre. També es resoldran altres qüestions com ara si es necessita NIF, perquè cal fer canvi de junta, si hi ha models de documents i quan i a qui es comunica, entre d’altres qüestions. Sobre el certificat digital obligatori, s’explicarà que la relació de les entitats amb l'administració és obligatori fer-la, per llei, a través de mitjans electrònics i que bàsicament existeixen dos tipus de certificats per a la gestió: certificat digital de persona física i certificat digital de representant d'entitat jurídica. També es tractaran qüestions sobre la importància del certificat digital i com es poden fer tràmits electrònics amb l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda.
Les entitats interessades a participar en la formació s'han d'adreçar al Punt de Suport Associatiu.