La Regidoria de Benestar Social i Atenció a les Persones s’ha mostrat satisfeta amb els resultats de la nova enquesta a les persones usuàries d’aquest servei municipal que indiquen un grau de satisfacció del servei o prestació rebuda de notable. A més, més de la meitat de les que han respost consideren que sí que s’ha donat resposta a la seva necessitat. També s’ha valorat amb un notable el grau de satisfacció respecte de l’atenció rebuda per part del o la professional.
L’enquesta es va realitzar als mesos de juny i juliol i van participar un total de 60 persones. “Estem satisfetes amb els resultats, és veritat que han contestat menys persones que la primera vegada, però entenem que és normal perquè potser hi ha gent que no ha volgut repetir la valoració” ha manifestat la regidora Ana Bajo, que ha afegit que “la nostra intenció és anar repetint l’enquesta periòdicament per mesurar la satisfacció ciutadana i recollir suggeriments i propostes”. Des de la Regidoria han avançat que l'enquesta en format paper es tornarà a repetir d'aquí uns mesos i recorden que també es pot valorar el servei en línia a través d'aquest web municipal.