L'alcaldessa de Santa Perpètua de Mogoda, Isabel Garcia, i la regidora de Salut, Carmen Aguirre, es van reunir el 20 de juliol amb la direcció de la Fundació Sanitària de l'Hospital de Mollet per parlar de les queixes recollides per l'Ajuntament sobre els serveis del centre hospitalari. Garcia va insistir a la direcció que la ciutadania és reticent a presentar reclamacions formals en els centres sanitaris però que, en canvi, ho trasllada de veu als representats municipals.
Les propostes de millora dels serveis sanitaris i les queixes veïnals van en la línia de reclamar més professionals de pediatria i de reduir les llistes d’espera per intervencions oftalmològiques i de ginecologia. També sobre temes d'aparcament i restauració. L'Hospital de Mollet no tenia constància de totes les queixes, però van ser receptius i en alguns casos van donar explicacions sobre algunes circumstàncies de serveis, segons ha detallat la primera edil.
L'alcaldessa ha avançat que el Consell d'alcaldes i alcaldesses de la Fundació sanitària de l'Hospital de Mollet i la direcció del centre mèdic han demanat una reunió conjunta amb la Consellera de Sanitat de la Generalitat, Alba Vergés, per poder exposar les necessitats de serveis que l'administració autonòmica ha de fer l'aportació econòmica per poder posar-los en funcionament. Un exemple seria que hi ha una planta de l'equipament sociosanitari buida i això depèn de la Generalitat de Catalunya. No obstant això, Isabel Garcia comenta que les queixes que s'han aportat des de Santa Perpètua tenen solució en la majoria per part de la direcció de l'Hospital de Mollet.