La regidora de Benestar Social i Atenció a les persones, Ana Bajo, s'ha mostrat molt satisfeta amb la campanya Cap Infant sense joguina de la qual s'han beneficiat 116 infants. “Comencem l’any amb molt bon gust de boca, i amb la col·laboració dels comerços i les famílies perpetuenques. Estem molt contentes de veure quina és la resposta de Santa Perpètua quan es fa una crida d’aquestes característiques” apunta Bajo. L'entrega de joguines s'ha realitzat els dies 2 i 3 de gener al Centre Cívic Can Folguera.
Enguany la campanya ha comptat amb l’aportació econòmica de La Caixa, així com la col·laboració de diversos comerços de Santa Perpètua: El planeta de Alba, Cal Rellotger, Proflor, Papereria Carlin, sabateries Nino, papereria Rambla, Condis supermercats i l’Associació de comerciants que ha donat les bosses per a facilitar els lots de joguines a les families. Com ja va passar l'any 2016, aquest cop les famílies que volien participar a la campanya havien de presentar formalment la seva sol·licitud i es valorava que complissin amb els requisits exigits. Aquest any, per primer cop, es demanava a la sol·licitud quina tipologia de joguina (simbòlica, joc de taula, d'esports, de manualitats...) li agradaria al seu fill i l'edat del mateix. Els paquets estan formats per tres obsequis, dues joguines i un llibre, recomanat especialment per la Biblioteca Municipal Josep Jardí. La regidora de Benestar Social i Atenció a les persones argumenta que en aquest dia de Reis tan especial, la funció de l'Ajuntament es fer sentir bé a petits i grans i, per això, les joguines les recullen els pares, sense infants i sense embolicar, tot i que se'ls dona el paper perquè ells participin i siguin els autèntics protagonistes.
Bajo explica que "també hem aprofitat els lots per fer difusió de la campanya d’igualtat Deixa’m que trii i per coordinar-nos amb altres serveis del municipi com La Biblioteca municipal o la xarxa de centres cívics, a qui també volem agrair el seu suport per fer d’aquest un projecte transversal a Santa Perpètua"