L'alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, ha mostrat la seva preocupació en relació amb la qualitat del servei que les entitats financeres presten a la ciutat que s'ha traduït en una reducció dràstica d'oficines i de personal al municipi. Assenyala que aquest fet ha reduït el servei a les persones, "especialment a la nostra gent gran, provocant una bretxa digital que atempta contra l'autonomia i la dignitat d'una part important de la ciutadania".
L'alcaldessa ha enviat una carta als responsables de les entitats bancàries del municipi on afirma que "no és de rebut que el procés de digitalització només serveixi per restar oficines, personal i incrementar beneficis empresarials sense millora en el servei". L'Ajuntament en els darrers mesos ha rebut una allau de queixes ciutadanes. Isabel Garcia indica que "som coneixedors de campanyes de persones grans a plataformes d'Internet que reclamen una millora del servei bancari al qual tenen dret, que estan recollint centenars de milers de signatures de suport, evidenciant que ens trobem davant d'un problema sentit per amplis sectors de la societat". A la carta, s'adjunta la proposició que el Ple Municipal va aprovar, per unanimitat, el juliol de 2021 sobre l'exclusió dels serveis bancaris dels col·lectius no digitalitzats. L'alcaldessa emplaça als responsables de les oficines a mantenir una reunió per conèixer quins són els seus plans de futur i quines són les reivindicacions plantejades. També demana que facin arribar als seus superiors la necessitat d'incrementar el servei que presten a Santa Perpètua, en horaris i atenció personalitzada a la gent gran. Per últim reclama la necessitat que les entitats bancàries destinin personal a l'atenció personalitzada i a l'acompanyament "perquè la gent gran pugui gaudir dels serveis bancaris que es mereixen amb dignitat, respecte i seguretat".