Vés al contingut (premeu Retorn)

Innovació en màrqueting i vendes: noves formes d’arribar al mercat

per Ana Ruiz darrera modificació 25/07/2017 08:36
Quan
25/09/2017 de 09:00 a 14:00
Totes les dates
25/09/2017 de 09:00 a 14:00
27/09/2017 de 09:00 a 14:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

 

Dies 25 i 27 de setembre de 2017 de 09:00h - 14:00h

 

OBJECTIUS

Analitzar en detall la innovació en màrqueting i vendes en una companyia, com convertir-lo en un dels motors de creixement, com organitzar tota la dinàmica de participació de diferents equips en l'empresa i aprendre que no és necessari tenir idees revolucionàries sinó petites aportacions originals per complir els objectius.

 

CONTINGUTS

Sessió 1 

- Preparar-se per ampliar les oportunitats d'innovació en l'empresa més enllà del producte i la tecnologia.

- Conèixer fórmules per estrènyer el contacte amb el mercat i que ajudi a renovar el negoci i l'oferta.

- Saber com augmentar l'originalitat de les propostes.

- Aprofitar el coneixement de les noves tendències en vendes d'una manera innovadora.

- Conèixer formes de prendre el vol de mercats saturats on els competidors no es diferencien.

Sessió 2   

- La diferència entre les micro novetats i les macro novetats.

- L'efecte multiplicador de les novetats.

- Els 5 escenaris d'inspiració possibles des de la perspectiva de vendes:

* Des del client.

* Des de la competència.

* Des d'un altre sector.

* Des de dins em proposen.

* El meu problema/el meu error

PERFIL DELS PARTICIPANTS: Directius i responsables de màrqueting, vendes i comercialització.

CONSULTORA: Kirson Invest, SL (CreaInnova Institute)

EXPERTS: Matilde Martínez Casanovas

 INSCRIPCIÓ ONLINE

 

  Totes les activitats són gratuïtes. Cal inscripció prèvia. Places limitades.

Lloc: 

Edifici de Desenvolupament Local

Plaça del Treball, 1

08130 Santa Perpètua de Mogoda

 

Contacte:

Olga Grau

Telèfon 93 544 61 63 ext 414