Vés al contingut (premeu Retorn)

Mindfulness per a la millora del meu entorn professional

per Ana Ruiz darrera modificació 24/05/2017 09:17
El mindfulness o "atenció plena", o "consciència plena", són un conjunt de tècniques d’entrenament mental, control corporal i gestió emocional, que ens ensenyen a prendre consciència dels pensaments, sentiments, sensacions corporals i entorn que ens envolta, moment a moment i sense judici. Implica prendre consciència de qui som i què fem, reduint la reactivitat i sense deixar-se superar per les adversitats. Creat pel psiquiatra nordamericà Jon Kabat -Zin i pel mestre vietnamita Thich Nhat Hanh, actualment s’aplica en entorns educatius, sanitaris, empresarials i en programes d’entrenament personal. Els principals beneficis de practicar-lo,provats científicament, són: • Reducció de l’estrès i l’ansietat • Més autocontrol i regulació emocional • Major concentració i claredat mental • Millora de l’autoconfiança i la resiliència • Més creativitat i innovació • Millor presa de decisions • Optimització de la comunicació i desenvolupament de relacions autèntiques • Gestió eficient dels conflictes, reduint el temps i la intensitat dels mateixos • Major realització laboral i propòsit • Augment del rendiment, la productivitat i el compromís amb l’empresa.
  • Mindfulness per a la millora del meu entorn professional
  • 2017-06-15T09:30:00+02:00
  • 2017-06-16T13:30:00+02:00
  • El mindfulness o "atenció plena", o "consciència plena", són un conjunt de tècniques d’entrenament mental, control corporal i gestió emocional, que ens ensenyen a prendre consciència dels pensaments, sentiments, sensacions corporals i entorn que ens envolta, moment a moment i sense judici. Implica prendre consciència de qui som i què fem, reduint la reactivitat i sense deixar-se superar per les adversitats. Creat pel psiquiatra nordamericà Jon Kabat -Zin i pel mestre vietnamita Thich Nhat Hanh, actualment s’aplica en entorns educatius, sanitaris, empresarials i en programes d’entrenament personal. Els principals beneficis de practicar-lo,provats científicament, són: • Reducció de l’estrès i l’ansietat • Més autocontrol i regulació emocional • Major concentració i claredat mental • Millora de l’autoconfiança i la resiliència • Més creativitat i innovació • Millor presa de decisions • Optimització de la comunicació i desenvolupament de relacions autèntiques • Gestió eficient dels conflictes, reduint el temps i la intensitat dels mateixos • Major realització laboral i propòsit • Augment del rendiment, la productivitat i el compromís amb l’empresa.
Quan
15/06/2017 09:30 a 16/06/2017 13:30
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

INSCRIPCIONS AQUI


Contingut del taller:

 

1. Posant les bases. Què és el mindfulness? Orígens i conceptes clau.

• Aplicació en entorns laborals: què pot fer el mindfulness per mi i pel meu negoci?

• Aprendre a desconnectar

• el pilot automàtic: no sempre el més ràpid és el millor. Resposta versus reacció.

• La trilogia bàsica o com el que penses i sents determina el que fas amb el teu negoci.

2. Aprenent a gestionar la ment. On tens el cap?

• Com evitar que quan treballis pensis a descansar i quan puguis descansar no et treguis la feina del cap.

• Com aparcar les preocupacions, aturar els pensaments negatius o obsessius i tenir calma mental.

• La tècnica d’escombrar pensaments.

• La sitting meditation.

• L’estrès: què és, d’on ve i com ens impacta.

• La clau per avançar és aturar-se. Les tècniques de l’stop i del no fer.

• Ser versus fer. La importància del descans.

 

Adreçat a : Directius, Gerents i Responsables dels diferents departaments de l’empresa.

 

Consultora:   P.H.R.O. Training Consultants & Partners, S.L.

 

Data: 15 i 16 de juny de 2017  de 9:30 a 13:30h


Ponent:  Beti Costillas Pérez - Especialista en Lideratge Emocional i Mindfulness