Vés al contingut (premeu Retorn)

Com elaborar un pla de promoció i difusió del meu negoci?

per Treball darrera modificació 15/03/2017 12:46
Els entorns actuals, marcats per una elevada competència, les empreses i qualsevol tipologia de negoci, necessiten un treball constant i continuat, si volen afrontar els nous reptes de manera més eficaç. En general, cada vegada es fa més necessari, que qualsevol negoci disposi d’un pla de treball concret amb uns objectius específics a assolir, una estratègia de màrqueting clara, i unes accions que els permetin millorar la seva projecció comercial. Aquest taller, per tant, pretén oferir tot un seguit d’eines de màrqueting que els permetin millorar la seva competitivitat així la seva relació amb els consumidors actuals.
  • Com elaborar un pla de promoció i difusió del meu negoci?
  • 2017-04-04T09:30:00+02:00
  • 2017-04-06T13:30:00+02:00
  • Els entorns actuals, marcats per una elevada competència, les empreses i qualsevol tipologia de negoci, necessiten un treball constant i continuat, si volen afrontar els nous reptes de manera més eficaç. En general, cada vegada es fa més necessari, que qualsevol negoci disposi d’un pla de treball concret amb uns objectius específics a assolir, una estratègia de màrqueting clara, i unes accions que els permetin millorar la seva projecció comercial. Aquest taller, per tant, pretén oferir tot un seguit d’eines de màrqueting que els permetin millorar la seva competitivitat així la seva relació amb els consumidors actuals.
Quan
04/04/2017 09:30 a 06/04/2017 13:30
On
Desenvolupament Local Santa Perpètua de Mogoda
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Com elaborar un pla de promoció i difusió del meu negoci?

Dies 4 i 6 d’abril de 2017, de 09.30h a 13.30h

INSCRIPCIONS >> AQUI

CONTINGUTS

 

Sessió 1: Reptes del màrqueting i la comunicació d’un negoci

• Objectius:

- Conèixer com està evolucionant la manera de relacionar-se dels consumidors amb els productes.

- Entendre com estan evolucionant els mercats i com les empreses es poden adaptar a aquesta nova realitat.

- Conèixer com actua el nou consumidor, i saber quins són els principals eixos que cal tenir en compte per establir una millora en la projecció comercial.

• Continguts:

- Quines són les lleis comercials actuals que regeixen les relacions amb els consumidors?

- Quines tendències en màrqueting ens cal conèixer per millorar la nostra proposta de valor comercial?

- Quines eines es poden utilitzar per millorar l’enfocament comercial i de màrqueting d’un negoci?

- Quines són les principals estratègies comercials que un negoci ha de tenir en compte per projectar la seva marca?

 

Sessió 2: Eines de comunicació i difusió del negoci

• Objectius:

- Ser capaç de diagnosticar la situació comercial del nostre negoci així com del sector en el qual treballem.

- Aprendre a dissenyar l’estratègia de màrqueting i comercialització més adequada per al negoci.

- Conèixer les diferents eines de màrqueting que ens han de permetre potenciar la relació amb el mercat.

• Continguts:

- Com fer una anàlisi intern i extern de la meva empresa que ens permeti determinar quins són els nostres trets distintius i els factors clau d’èxit.

- Quines eines de comunicació són les més adequades per a la projecció del nostre negoci?

- Quines eines de promoció i difusió podem utilitzar per projectar la nostra marca i fidelitzar la clientela?

- Quan i com podem implementar una estratègia de comunicació digital en el nostre negoci?

 

 PERFIL DELS PARTICIPANTS  Petites i mitjanes empreses amb independència del sector. Empreses de serveis i qualsevol establiment comercial o punt de venda.

 

DURADA TOTAL (HORES)  8 hores  (2 sessions)

 

CONSULTORA Focalizza, assistència comercial i màrqueting, SL

 

EXPERTS Anna Serrano Coll i Oriol Cesena Mèlich.