Vés al contingut (premeu Retorn)

Claus i eines per millorar el benefici de l'empresa.

per Treball darrera modificació 15/03/2017 12:49
Claus i eines per millorar el benefici de l'empresa. Dies 14, 16 i 21 de març de 2017 De 09.30h a 13.30h
Quan
14/03/2017 09:30 a 21/03/2017 13:30
On
Desenvolupament Local
Telèfon de contacte
935446163
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

INSCRIPCIONS >> CLICK AQUI 


OBJECTIUS

- Facilitar als professionals de l'empresa, propietaris/es, responsable financer i la direcció comercial, una guia d'anàlisis dels fets i dades amb una visió global per identificar les "oportunitats" de millora del resultat en cadascuna de les palanques que mouen els resultats i les eines TIC que ens permetran fer-ho amb més eficàcia i eficiència.

- Es tracta d'anar molt més enllà del concepte universal de vendre més i gastar menys, que continuen sent vigents, però per gestionar la complexitat necessitem aprofundir en nous conceptes com vendre millor, vendre diferent, comprar millor, com generar un nou mix per millorar el marge, el nou rol de la digitalització i finalment i especialment l'analítica del resultat per client, ja que el resultat de l'empresa no és el resultat de la venda de productes sinó el sumatori del resultat de cadascun dels clients.

- Aquest nou enfocament facilita una nova manera de fer, reforça l'ordre i l'alineament de l'equip, individual i col·lectivament, per orientar-los al client i, especialment, als resultats.

 

CONTINGUTS

 

Sessió 1

• Objectius:

- Explicar i visionar diferents enfocaments analítics reals dels resultats per entendre l’ON SOM i a la vegada per IDENTIFICAR LES OPORTUNITATS de millora dels resultats.

- Concretar les condicions i els avantatges d'un enfocament analític així com les eines TIC que ens facilitaran una gestió més fàcil i eficient per assolir els objectius.

- Les informacions que serveixen de base corresponen a informacions reals de pimes

• Continguts:

- Analítica dels resultats per identificar oportunitats.

* Una bona Informació és la primera condició per millorar els resultats.

* Importància del pressupost i de la cultura de gestionar per objectius.

* Identificar les palanques generadores de resultat.

* Eines TIC per preparar la informació.

* Compte de resultats preparat per "veure" i "comunicar".

* Compte de resultats analític per entendre el perquè dels resultats.

 

Sessió 2

• Objectius:

- Informar i entendre els canvis estratègics del rol de les Compres en els resultats de les empreses.

- Oferir alternatives a la gestió convencional introduint la gestió a les plataformes digitals i l'oportunitat de cercar aliances per comprar millor.

•Continguts:

- Comprar millor.

* El rol estratègic de les compres en els resultats.

* Objectius i indicadors de compres.

* El qüestionament de les rutines de gestió.

* Les plataformes digitals i les aliances per comprar.

* El nou model productiu.

* QCI (Quadre comandament Integral) una eina per visualitzar les palanques i prioritzar les accions correctores.

* Eines TIC que ens ajuden a prioritzar.

 

Sessió 3

• Objectius:

- Entendre el canvi en la gestió comercial i la de tots els seus actors, passant d'una orientació a producte a una de client on l'equip comercial ha de saber gestionar "el marge d'aportació" (mix de vendes i marge). Visualitzar com les eines TIC poden ajudar als professionals de venda a donar el tomb, adquirir nous hàbits de planificació, estratègia per client i negociació a partir de la gestió de la informació que permeten les TIC de Business Inteligence.

• Continguts:

- Orientació a resultats de l'equip comercial.

* L'orientació a client i a resultats de l'equip de vendes.

* Analítica comercial per detectar bosses d'oportunitats.

* El compte de resultats a nivell venedor.

* El client i la venda creuada són una gran oportunitat

* Compte de resultats per client per identificar Qui aporta Què.

* La Regla de Paretto ens ajuda a prioritzar.

* Eines "BI - Business Inteligence" per analitzar la informació i

detectar oportunitats de millora.

* El model de negoci per identificar noves oportunitats de creixement.

 

 PERFIL DELS PARTICIPANTS

Persones empresàries, directores de departaments: administratiu-financer, comercial; Funcionals d'altres àrees, de línies de negoci i responsables de producte.

 

DURADA TOTAL (HORES) 12 (3 sessions)

 

EXPERTS Joan Jubert Mangado

 

CONSULTORA   Jubert & Partners, SL

arxivat sota: ,