Vés al contingut (premeu Retorn)

Oficina d'habitatge

L’Ajuntament l’any 2008 va constituir l’Oficina Local d’Habitatge en el marc d’un conveni amb l’Agència d’Habitatge de Catalunya de la Generalitat. L’Oficina Local té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les demandes d’ajuts econòmics que atorguen les diferents administracions públiques vinculats amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social creada al 2012, entre d’altres qüestions, poden dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir. Amb la centralització de serveis, es pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint un major grau de comoditat pels demandants d’habitatge protegit. 

Podeu trobar tots els programes que es gestionen des de l'Oficina, a l'apartat d'Interès.

         Regidor d'Habitatge

          Sr. Joan Alcántara Soler

          Cap de la Oficina d'Habitatge

          Sra. Mercè Sangenís

 

NOTÍCIES

Veure Més