Vés al contingut (premeu Retorn)

Informe de Policia (trànsit)

per admin darrera modificació 03/10/2014 11:30
En accidents de trànsit o qualsevol actuació on hagi intervingut la Policia Local, els interessats implicats en els fets o les asseguradores poden demanar un informe de l’actuació.

Les persones implicades en els fets o accidents de trànsit o les seves asseguradores.

 

 

Requisits:

 

S’ha de demanar per instància i pagar la taxa segons les ordenances fiscals actuals. S’ha d’indicar la data, hora i lloc dels fets, amb un resum del que va passar i documentació que acrediti ser part implicada. Si es coneixen, es pot identificar als agents i els vehicles.

-         Fotocòpia del DNI del sol·licitant.

-         Documentació que acrediti ser part implicada.

En qualsevol moment.

Màxim 3 mesos.

Positiu

Segons les ordenances fiscals del 2014.

Presencial

Policia Local.

 

Observacions:

 

Els informes s’envien a l’interessat per correu ordinari. En el cas dels accidents de trànsit, es pot demanar informació abans si la Policia ha intervingut en l’actuació.

 

Si s’ha generat un comunicat d’accidents, la Policia els facilita el número d’expedient perquè els sol·liciti la corresponent AUTOLIQUIDACIÓ. La Policia els fa arribar l’autoliquidació, es paga i la retornen a través de correu electrònic o fax per tal de veure que l’han pagat. Un cop reben conforme està pagat envien l’informe.

instancia general web.pdf