Vés al contingut (premeu Retorn)

ARXIU

És el Servei encarregat de dissenyar i desenvolupar el sistema de gestió de la documentació administrativa en fase activa i semiactiva. Així mateix, és el responsable de gestionar i conservar la documentació semiactiva i històrica del mateix municipi.

Per tant és el servei especialitzat en la gestió, el tractament, conservació i difusió dels documents que produeix i ha produït l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda.

També es fa càrrec del patrimoni documental de les persones físiques o jurídiques que, mitjançant cessió o donació, el vulguin confiar per posar-lo a l’abast de tots els ciutadans d’acord amb la normativa legal vigent.

L'Arxiu Municipal dóna suport a la gestió administrativa col·laborant amb els altres serveis i departaments en la gestió i l'organització dels documents.

L'arxiu és un servei viu que garanteix la consulta documental a tots els ciutadans que necessitin afermar els seus drets i deures. S’ofereix també a tots els ciutadans un servei cultural per a la recerca i difusió històrica.

 Regidor de RRHH i S. Centrals

 Sr. Albert Ortiz Biarge

 Cap del Servei d'Arxiu

  Sra. Karen Munté van Enkhuizen

 

 

D'INTERÈS

NOTÍCIES