És el Servei encarregat de dissenyar i desenvolupar el sistema de gestió de la documentació administrativa en fase activa i semiactiva. Així mateix, és el responsable de gestionar i conservar la documentació semiactiva i històrica del mateix municipi.
Per tant és el servei especialitzat en la gestió, el tractament, conservació i difusió dels documents que produeix i ha produït l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda.
També es fa càrrec del patrimoni documental de les persones físiques o jurídiques que, mitjançant cessió o donació, el vulguin confiar per posar-lo a l’abast de tots els ciutadans d’acord amb la normativa legal vigent.
L'Arxiu Municipal dóna suport a la gestió administrativa col·laborant amb els altres serveis i departaments en la gestió i l'organització dels documents.
L'arxiu és un servei viu que garanteix la consulta documental a tots els ciutadans que necessitin afermar els seus drets i deures. S’ofereix també a tots els ciutadans un servei cultural per a la recerca i difusió històrica.
Una de les funcions principals de qualsevol arxiu és la difusió dels seus fons documentals. Per això, l’Arxiu Municipal de Santa Perpètua de Mogoda, presenta en aquest apartat documentació digitalitzada per a la consulta a distància.
Amb la finalitat de facilitar l’accés digital als fons, aquest projecte anirà creixent amb la incorporació de nous documents.
Trobareu documentació dels diferents fons de l’Arxiu municipal que, lliure de cap restricció d'accés i no afectada per la Llei de protecció de dades, pot ser consultada lliurement.
Per citar la referència arxivística: Si desitgeu citar alguns dels documents que presentem de manera digitalitzada en aquesta secció, no dubteu en sol·licitar-nos-ho directament per telèfon o mitjançant el correu electrònic: arxiu@staperpetua.cat
Visiteu el web de l'Arxiu Municipal.