Vés al contingut (premeu Retorn)

CONTACTE

Les consultes es poden fer per telèfon, presencialment o al següent email

Les reclamacions/queixes/denúncies es poder fer presencialment, per correu ordinari o a la secció de tràmits

consum

L'OMIC (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor) és un servei gratuït que l'Ajuntament presta a tota la ciutadania i  empreses de Santa Perpètua de Mogoda. Les seves funcions són:

  • Informar, orientar i assessorar als ciutadans/es en la defensa dels seus drets com a persones consumidores i usuàries en l’adquisició de bens i utilització de serveis.
  • Informar als establiments i empreses  sobre els seus drets i deures com a proveïdors de bens i serveis.
  • Rebre i tramitar les queixes, reclamacions, i denúncies de consumidors i usuaris i remetre-les als organismes corresponents.
  • Realitzar  mediacions  en les reclamacions, buscant un acord satisfactori entre ambdues parts.
  • Realitzar  tasques d’educació i formació en matèria de consum : xerrades, exposicions...etc. 

Regidora de Salut Pública i Consum 

Sra. Carmen Aguirre Ordóñez

 

NOTÍCIES

Veure Més