OMIC
Podeu enviar un correu electrònic a omic@staperpetua.cat per qualsevol dubte i/o consulta. També podeu presentar reclamacions mitjançant la Seu Electrónica, que es gestionaran a la tornada del servei.
Qualsevol consulta urgent relacionada amb Consum, es pot adreçar al telèfon 012 de la Generalitat per contactar amb l’Agència Catalana de Consum.
- Horari habitual:
Atenció telefònica de DL a DV de 10 a 13
Per atenció presencial cal demanar cita prèvia: telemàticament (CP-OMIC), al nostre telèfon 935743234 o al correu omic@staperpetua.cat)
L'OMIC (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor) és un servei gratuït que l'Ajuntament presta a tota la ciutadania i empreses de Santa Perpètua de Mogoda. El servei informa, orienta i assessora als ciutadans/es en la defensa dels seus drets com a persones consumidores i usuàries en l’adquisició de bens i utilització de serveis. A més, informa als establiments i empreses sobre els seus drets i deures com a proveïdors de bens i serveis i rep i tramita les queixes, reclamacions, i denúncies de consumidors i usuaris i remetre-les als organismes corresponents. L'OMIC també és l'encarregada de realitzar mediacions en les reclamacions, buscant un acord satisfactori entre ambdues parts i de fer tasques d’educació i formació en matèria de consum.