Comerç i Restauració- Millor a Santa Perpètua
La Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Santa Perpètua amb el suport de l'associació d'Els Comerciants posa en marxa una campanya de sensibilització del comerç, la restauració i els serveis del municipi. Sota el lema Millor a Santa Perpètua es posa en valor el comerç i la restauració local com la millor opció . Al municipi tenim una gran varietat de comerços, restaurants i serveis que ofereixen una proposta de qualitat, personalitzada i de confiança i amb aquesta campanya es vol posar de manifest aquesta realitat.
On es pot veure la campanya?
La campanya té presència tant online com offline i es desplegarà de la següent manera:
Als mitjans locals
Una de les línies municipals d’actuació en suport al comerç local és la col·laboració en la visualització, dinamització i difusió del comerç de proximitat als mitjans municipals. La campanya Millor a Santa Perpètua comptarà així amb notícies a l’Informatiu i la ràdio i falques a Ràdio Santa Perpètua.
A més, s’ha creat aquest espai web on, entre d'altres coses, hi ha el material de la campanya per descarregar i al qual s'hi pot accedir directament des de la pàgina principal del web municipal.
A més, l’Ajuntament ha pagat una campanya d’anuncis de pàgina sencera a l’empresa GPL, encarregada de la publicitat comercial de l’Informatiu, que podreu veure a partir de la propera edició de la publicació.
Al carrer
Hem apostat per una gran visibilitat de la campanya al carrer amb banderoles, opis de les entrades del municipi, cartells a les Minideixalleries i pòsters que s’aniran distribuint en comerços i equipaments. A més, el bus urbà també portarà a la part del darrere un vinil de grans dimensions amb la gràfica de la campanya.
L’objectiu és que la ciutadania rebi un primer impacte molt intens gràcies a la reiteració del missatge als diversos suports de publicitat exterior.
Es tracta d’una campanya de llarga durada que anirà desplegant-se poc a poc a la vegada que el missatge va instal·lant-se en l’imaginari de la ciutadania perpetuenca. Així, aquest primer desplegament no es queda aquí, sinó que estem treballant en altres materials com son els discos d’aparcament de la zona vermella o merxandatge com bosses de la compra o ampolles.
A les xarxes socials
La campanya combina l’estratègia offline amb una potent campanya online a les xarxes socials, principalment al Facebook i Twitter de l’Ajuntament i a l’Instagram de l’Informatiu. Per aconseguir un major impacte en la ciutadania, hem apostat per realitzar petits clips animats amb la gràfica de la campanya que s'aniran publicant els propers mesos.
Participació de comerços i restaurants
La campanya busca la complicitat amb els comerços i restauració de Santa Perpètua, per aquest motiu se'ls farà a mans dels cartells de la campanya per si volen posar-los als seus establiments. També se'ls proporcionarà la imatge gràfica de la campanya adaptada a les xarxes socials, perquè la promoguin a través de les seves pròpies xarxes. En aquesta pàgina es poden trobar els enllaços de descàrrega dels materials.